Aktualności

Dane Calltrackera – Wrzesień 2017 [INFOGRAFIKA]

24 października 2017

Infografika Calltracker Wrzesień 2017

Zapraszamy na kolejną odsłonę danych Calltrackera.

Jak pozyskiwać leady telefoniczne?

To pytanie zadają sobie specjaliści od sprzedaży i marketingu.
Są dwa sposoby na generowanie leadów telefonicznych w od potencjalnych klientów za pośrednictwem strony internetowej.

Nie masz telefonów przychodzących. Lepiej eksponuj numer kontaktowy na stronie. Wyświetlaj popup zachęcający do interakcji telefonicznej. Przekonaj niezdecydowanych, że warto do ciebie zadzwonić. Na początku nie będzie łatwo, ale od czegoś trzeba zacząć.

Masz przychodzące rozmowy telefoniczne od klientów zainteresowanych ofertą firmy. Brawo, jesteś w lepszej sytuacji. Na początek zmierz je. Poznaj skąd dzwonią twoi klienci. Chodzi o zbadanie źródeł, przez które potencjalni klienci dowiadują się o produkcie, usłudze czy firmie, aby następnie zadzwonić do ciebie. Informacja ta rozprzestrzenia się różnymi kanałami. Jeśli dowiesz się, które z nich skutecznie pozyskują ruch telefoniczny dla twojej firmy, możesz przejść do drugiej fazy. Popraw własne działania. Zoptymalizuj budżet marketingowy w oparciu o najskuteczniejsze kampanie. W rezultacie pozyskasz więcej telefonów i zwiększysz sprzedaż.

1000 telefonów więcej!

Tak, to jest możliwe. Jeden z naszych klientów pozyskał aż 995 rozmów więcej w ciągu miesiąca. Planowanie wykorzystania budżetu marketingowego jest łatwiejsze i przynosi lepsze efekty, gdy wiesz, które działania marketingowe generują przychodzący ruch telefoniczny.

Dane Calltrackera

Ilościowo, największe wzrosty dla Adwords, choć procentowo były lepsze źródła

Reklamy w systemie AdWords, jedno z najczęściej mierzonych działań marketingowych za pośrednictwem Calltrackera, wykazały się niezłym miesięcznym przyrostem liczby pozyskanych telefonów. Jednak 28,9 % nie było wcale najlepszym wynikiem. Okazało się, że bardzo duży wzrost skuteczności osiągnęły wejścia bezpośrednie. To wynik zakończenia wakacji. Przyzwyczajeni do swoich marek użytkownicy wrócili z wypoczynku i zaczęli częściej przeglądać oferty dobrze znanych sobie firm. Świetne, w ujęciu procentowym, wyniki osiąga Fecebook. Jednak pod kątem liczbowym daleko mu jeszcze do AdWordsów. Firmy dopiero uczą się pozyskiwania klientów za pośrednictwem serwisów społecznościowych. I trzeba przyznać, że idzie im to coraz lepiej. Tak trzymajcie.

Znaczny wzrost pomiaru mailingów

Rosnącym zainteresowaniem cieszy się mierzenie mailingów oraz wykorzystanie parametru do mierzenia banerów internetowych. Marketerzy chcą wiedzieć więcej na temat często wykorzystywanych kampanii mailingowych. Banery natomiast mierzymy w odniesieniu do dedykowanych serwisów, na których są wyświetlane.

Pozdrawiamy

Zapisz się do naszego newslettera

Cotygodniowa dawka inspiracji prosto na Twoja skrzynkę.

Skontaktuj się z nami

Sprzedaż: +48 22 378 29 52

Wsparcie techniczne: +48 535 897 265

kontakt@calltracker.pl

Excelead S.A.
Al. Jana Pawła II 61 lok. 211
01-031 Warszawa


Notice: Undefined index: moove_gdpr_popup in /home/calltr/domains/calltracker.pl/public_html/calltracker/blog/wp-content/themes/calltracker/footer.php on line 35