Aktualności

Calltracking to nie tylko numer telefonu w reklamie

25 lutego 2020

Mierzenie ruchu telefonicznego generowanego przez reklamy nie polega wyłącznie na dodawaniu numeru telefonu do kreacji reklamowej. Calltracking daje zdecydowanie więcej możliwości śledzenia ścieżki zakupowej klienta dzwoniącego do firmy. To bardzo ważne, ponieważ konsumenci dokonują zakupów w różny sposób. Aby dokładnie zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej trzeba czegoś więcej niż tylko zamieszczenia na banerze numeru telefonu do...

Calltracker w branży nieruchomości [CASE STUDY]

07 listopada 2018

Agencja marketingu on-line Media Strateg wykorzystała Calltrackera w kampanii generowania leadów dla klienta z branży nieruchomości.

Jak zrobić audyt SEO? 10 błędów, które popełniają małe firmy

23 stycznia 2018

Audyt SEO jest analizą treści w domenie w celu ustalenia jej poziomu zaufania i jakości. Dla małych firm SEO marketing jest szczególnie ważny w zdobywaniu klientów, dlatego nie mogą one pomijać tak ważnego punktu jak kontrola witryny pod kątem czynników mogących wpływać na jej reputację i pozycje w wynikach wyszukiwania. Zobacz, co warto skontrolować podczas...

Dane Calltrackera – Październik 2017 [INFOGRAFIKA]

30 listopada 2017

W październiku zwracamy uwagę na agencje marketingowe. One też mierzą skuteczność prowadzonych kampanii marketingowych i reklamowych w pozyskiwaniu przychodzących połączeń dla firm.

Zapisz się do naszego newslettera

Cotygodniowa dawka inspiracji prosto na Twoja skrzynkę.

Skontaktuj się z nami

Sprzedaż: +48 22 378 29 52

Wsparcie techniczne: +48 535 897 265

kontakt@calltracker.pl

Excelead S.A.
Al. Jana Pawła II 61 lok. 211
01-031 Warszawa