Aktualności

Instagram dla firm – jak wykorzystać serwis w działaniach marketingowych

18 lipca 2017

Social media to nie tylko Facebook. Ba! Instagram jest również perspektywicznym medium dla biznesu. Coraz więcej firm przenosi się całkowicie na Instagram, lub uzupełnia swoje działania marketingowe właśnie w oparciu o tę społecznościówkę. Czy warto? Dlaczego warto? I jak to zrobić?

Funkcjonalności Calltrackera

30 marca 2017

Calltracker opiera się na dwóch rodzajach funkcjonalności. Rozwiązaniach analitycznych i związanych z zarządzaniem kontaktami telefonicznymi. Mierzymy źródła gorących leadów telefonicznych. Rejestrujemy rozmowy prowadzone przez sprzedawców z klientami.

Calltracking metoda na efektywne generowanie leadów sprzedażowych

19 grudnia 2016

Calltracking to rozwijający się trend marketingowy. Zakłada mierzenie źródeł i mediów, które generują leady telefoniczne w postaci przychodzących rozmów. Badania dowodzą, że telefon z zapytaniem o produkt lub usługę jest jedną z najlepszych szans sprzedażowych. Oznacza wysoki poziom zaangażowania ze strony dzwoniącej osoby. Zdecydowanie częściej kończy się sprzedażą, aniżeli kontakt mailowy, czy kontakt online za...

Reklama zewnętrzna i drukowana

17 października 2016

Ulotki, broszury, stendy, roll up-y, citylighty oraz outdoorowe billboardy są często używane jako nośnik reklamy. Wszędzie je widać. Jednak powoli zostają w tyle w porównaniu z reklamą internetową. Co jest tego przyczyną?

Zapisz się do naszego newslettera

Cotygodniowa dawka inspiracji prosto na Twoja skrzynkę.

Skontaktuj się z nami

Sprzedaż: +48 22 378 29 52

Wsparcie techniczne: +48 535 897 265

kontakt@calltracker.pl

Excelead S.A.
Al. Jana Pawła II 61 lok. 211
01-031 Warszawa