Aktualności

Calltracker w branży nieruchomości [CASE STUDY]

07 listopada 2018

Kampania reklamowa dewelopera: studium przypadku

Agencja marketingu on-line Media Strateg wykorzystała Calltrackera w kampanii generowania leadów dla klienta
z branży nieruchomości.

CEL:

Pozyskanie wartościowych leadów zainteresowanych zakupem mieszkania.

PODJĘTE DZIAŁANIA:

Reklama na facebooku, reklamy w wyszukiwarce google, mailingi reklamowe, reklamy oraz prezentacje na portalach nieruchomościowych, remarketing.

REZULTAT:

Dzięki calltrackingowi zmierzono precyzyjnie kanały pozyskania leadów. 37,5% całości stanowiły leady w postaci telefonów przychodzących, które bez calltrackingu nie zostałyby przyporządkowane do odpowiednich kanałów marketingowych. Miesięcznie generowano około 400 leadów.

Calltracker w branży nieruchomości: uzyskane leady

Kampania performance dotyczyła przedstawiciela budownictwa mieszkaniowego i podjęte działania skierowano na rynek sprzedaży B2C. Celem było pozyskanie wartościowych leadów, które przełożą się na sprzedaż mieszkań. Dobrze wiemy, że na tym rynku ostatnio panuje duży ruch. Jednak nawet w takich warunkach, ważne jest optymalne wydatkowanie budżetu reklamowego. Jeżeli coś można sprzedać szybciej to trzeba to zrobić! W celu precyzyjnego mierzenia kanałów pozyskania leadów zdecydowaliśmy się na calltracking, gdyż dane na temat pozyskania wypełnionych formularzy nie pokazują holistycznego obrazu kampanii. Internauci coraz mniej chętnie wysyłają formularze kontaktowe.

Warto również przyjrzeć się poszczególnym składowym wybranych działań marketingowych. Próbka konwersji uzyskanych z popularnych źródeł wskazuje, że np. w przypadku reklam w wyszukiwarce Google, więcej osób zadzwoniło do biura sprzedaży niż wysłało formularz. Dzięki calltrackingowi wiemy, które słowa kluczowe spowodowały telefony.

Kampania reklamowa dewelopera: wybrane źródła konwersji

Mocne wyniki obronią się same. Dlatego spójrzmy też na drugą stronę medalu – konwersje z Facebooka. 2 leady telefoniczne to mało w porównaniu z 12 wypełnionymi formularzami. Jednak one stanowią 14% całej skuteczności medium społecznościowego. Żadna firma nie chciałaby pominąć takiego rezultatu. Szczególnie, że na tym tle wyraźnie widać, gdzie trzeba popracować nad zwiększeniem efektywności kampanii.

Celujesz w skuteczny marketing swoich produktów i usług? Zastanów się, czy stać cię, aby zrezygnować
z mierzenia konwersji telefonicznych, bez których nie jest możliwa skuteczna optymalizacja kampanii.

Zapisz się do naszego newslettera

Cotygodniowa dawka inspiracji prosto na Twoja skrzynkę.

Skontaktuj się z nami

Sprzedaż: +48 22 765 60 31

Wsparcie techniczne: +48 535 897 265

kontakt@calltracker.pl

Excelead S.A.
Al. Jana Pawła II 61 lok. 211
01-031 Warszawa