§1 Postanowienia wstępne
Użytkownik - osoba fizyczna lub prawna posiadająca konto w ramach serwisów prowadzonych przez Dostawcę.
Dostawca - Calltrack Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 61/244, 01031 Warszawa o numerach NIP 521 363 24 36 i REGON 146169987 wpisana do KRS pod numerem 0000424058 przez Sąd Rejonowy w Warszawie, …. Wydział Gospodarczy o kapitale zakładowym 5000zł opłaconym w całości.
Usługa - czynność wykonywana przez Dostawcę na rzecz użytkownika polegająca na zapewnieniu infrastruktury do tworzenia i użytkowania systemów typu IVR (ang. Interactive Voice Response) charakteryzująca się parametrami określonymi w §2 regulaminu i dostępnymi na stronach calltracker.pl
System - ogół rozwiązań informatycznych Calltrack sp. z. o.o. służących do zapewnienia Usług
Usługa Gotowa - Usługa, która została kompleksowo opracowana przez Dostawcę, nieudostępniająca klientowi dostępu do mechanizmów programistycznych.
Wydzwanianie - inicjowanie za pomocą Usługi połączenia z numerem telefonu sieci naziemnej, mobilnej lub VoIP.
§2 Charakter Usługi
1. Dostawca świadczy usługi w technologii VoIP bez możliwości bezpośredniego nawiązywania i odbierania połączeń przez Użytkownika
2. Dostawca zapewnia numery z wszystkich stref numeracyjnych w Polsce. Na podstawie odrębnych ustaleń istnieje możliwość uzyskania numeru infolinii 0801. Do każdej usługi przypisany jest dokładnie 1 numer telefonu.
3. Dostawca nie zapewnia oraz nie zezwala na inicjowanie jakikolwiek połączeń ze służbami ustawowo powołanymi do niesienia pomocy (numery alarmowe w myśl Prawa Telekomunikacyjnego).
4. Usługi świadczone przez Calltrack sp. z o.o. nie są publicznie dostępnymi usługami telefonicznymi w myśl Prawa Telekomunikacyjnego. Nie podlegają więc obowiązkom wynikającym z Art. 66, 67, 71 tejże ustawy oraz innych stosujących się do publicznie dostępnych usług telefonicznych.
5. Dostawca nie zezwala na tworzenie w ramach systemu usług bezpośrednio odpowiedzialnych za ludzkie życie, zdrowie lub mienie. Żadne z Usług Gotowych nie są numerami alarmowi, w myśl Prawa Telekomunikacyjnego, aczkolwiek dopuszcza się używane ich do całodobowego kontaktu Klienta ze związanymi z nim podmiotami, również w nagłych przypadkach.
§3 Konto i płatności
1. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w Systemie. Wszytskie jego Usługi są przypisane do tego konta i w ramach salda tegoż konta rozliczne.
2. Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych danych podczas rejestracji konta i wskazania adresu email do którego nie mają dostępu osoby trzecie.
3. Użytkownik może w każdej chwili skasować swoje konto. Środki na nim zgromadzone przepradają z chwilą usunięcia użytkownika z bazy danych.
4. Dostawca może skasować konto Użytkownika bez podania przyczyny informując o tym Użytkownika nie później jak 14 dni wcześniej. Środki na nim zgromadzone zostaną zwrócone na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy.
5. Dostawca będzie dążył do wyjaśnienia wszelkich budzących wątpliwości spraw jednocześnie zastrzegając sobie prawo do natychmiastowego zablokowania lub skasowania konta, jeżeli użytkownik złamał warunki korzystania z serwisu lub takiej czynności zarządzały upoważnione organy państwowe. W przypadku skasowania konta w takich okolicznościach, środki zgromadzone na koncie nie ulegają zwrotowi.
6. Zablokowane konto zostaje odblokowane, gdy wyjaśnione zostaną okoliczności, które byłby przyczyną podjęcia takiej akcji.
7. Dostawca zastrzega sobie prawo do skasowania konta, które przez okres co najmniej 30 dni ma ujemne lub zerowe saldo.
8. Dostawca nie pobiera żadnych danych związanych z przelewami bankowymi, kartami kredytowymi i danymi osobowymi z nimi związanymi. Wszelkie płatności w systemie są realizowane za pomocą zewnętrznych firm takich jak dotpay i paypal.
9. Użytkownik ma prawo doładować konto prepaid poprzez kanały płatności elektronicznej, fakturę pro-formę lub kupon promocyjny.
10. W przypadku płatności elektronicznej Dostawa zaksięguje wpłatę w momencie otrzymania elektronicznego potwierdzenia z banku. Realizacja przelewu elektronicznego jest zalezna od systemu bankowego i może zając do 72 godzin.
11. Wpłata zostaje zaksięgowana z datą otrzymania potwierdzenia bankowego. Do każdego zamówienia Dostawca wystawi Fakturę VAT.
12. Użytkownik aby otrzymać fakturę na firmę musi przed doładowaniem uzupełnić dane szczegółowe, w przeciwnym wypadku Limtel wystawi fakturę imienną.
13. Wszelkie podane w sieci serwisów Calltrack ceny są cenami Netto.
14. W przypadku płatności fakturą pro-formą dostawca doładuje konto w momencie otrzymania potwierdzenia przelewu. Wystawi fakturę w ciągu 7 dni od daty otrzymania potwierdzenia bankowego.
15. Dostawca przesyła tylko faktury w formie elektronicznej w postaci obrazu PDF. Dostawca nie wysyła faktur w sposób tradycyjny. Faktury są do pobrania w dziale “ustawienia konta/faktury” po zalogowaniu i wysyłane na email z momentem ich wpisania w systemi
§4 Rozliczenia w systemie Calltracker
1. Aktualny cennik dostępny jest na specjalnej zakładce w serwisie o nazwie "cennik"
2. Cennik może ulec zmianie w dowolnym momencie, użytkownik nie będzie powiadamiany o zmianie.
3. Zmiana cennika i parametrów usługi nie wpłynie już wykupione usługi. W wypadku zmiany parametrów i ceny usługi dostawca powiadomi w formie mailowej użytkownika, który będzie miał prawo rezygnacji z usługi.
4. Dostawca pobiera opłaty okresowe w postaci abonamentu jak i jednorazowe przy wykorzystaniu określonego parametru do którego należy: wdzwanianie, wydzwanianie, wysyłanie sms, rejestrowanie, rejestrowanie nagrań.
5. Opłata abonamentowa pobierania jest za pierwszy okres abonamentowy który wynosi jeden miesiąc w momencie wykupienia usługi. Aby opłata została pobrana konto prepaid musi być wpierw odpowiednio zasilone. Dostawca w sposób automatyczny pobierać będzie opłatę abonamentową za kolejne okresy rozliczeniowe co jeden miesiąc aż do momentu skasowania usługi przez Użytkownika.
6. W przypadku kiedy konto prepaid nie zawiera wystarczających środków na pokrycie opłaty abonamentowej usługa zostanie wyłączona. Użytkownik będzie miał prawo wznowienia usługi za opłatą karną w wysokości 120.00 zł brutto w ciągu 7 dni od daty usnięcia usługi. Po upłynięciu tego terminu usługa zostanie trwale usunięta z konta Użytkownika.
7. Użytkownik nie będzie billingowany z góry i żadne opłaty poza kontem prepaid nie zostaną mu naliczone.
8. Numer telefonu po trwałym usunięciu nie będzie dostępny w systemie przez okres kilku miesięcy. Użytkownik może zwrócić się z prośbą o przywrócenie określonego numeru telefonu. Dostawca może przywrócić użytkownikowi numer telefonu jeżeli ten nie został wykupiony przez innego użytkownika. Numer telefonu w okresie niedostępności może być przywrócony tylko i wyłącznie na konto Użytkownika, który ostatni z niego korzystał. Przywrócenie ręczne numeru telefonu to koszt 499.00 zł brutto.
9. Opłaty jednorazowe pobierane są za każdą akcję poza planem abonamentowym. Ceny konkrentych akcji określone są w dostępnym cenniku. Wszelkie opłaty pobierane są z konta Prepaid. W przypadku braku środków na koncie prepaid i wyczerpaniu zapasu akcji przypisanych do abonamentu takich jak: wdzwanianie, wydzwanianie, sms, rejestracja usługa zostanie zablokowana do kolejnego okresu abonamentowego. Użytkownik może w dowolnym czasie trwania okresu abonamentowego odblokować usługę doładowując konto prepaid.
10. Opłaty za obsługę połączenia wchodzącego pobierane są jednorazowo niezależnie od długości rozmowy.
11. Opłaty za obsługę połączenia wychodzącego naliczane są w odstępach minutowych zgodnie z cennikiem usług abonamentowych.
12. Dostawca w momencie połączenia blokuje odpowiednią ilość środków prepaid wymaganą do przeprowadzenia połączenia o maksymalnej długości dopuszczalnego połączenia a w przypadku nie wykorzystania pełnej ich ilości zwraca środki natychmiast po zakończeniu połączenia.
13. Dostawca może naliczyć dodatkowe opłaty wynikające po skorygowaniu billingów telefonicznych i ich rzeczywistej wartości transakcyjnej.
§6 Gwarancja i dostępność
1. Dostawca nie odpowiada za żadne straty lub szkody faktyczne lub domniemane, jakie może ponieść Użytkownik w wyniku działania lub niedostępności Usługi.
2. Dostawca gwarantuje dostępność usługi na poziomie 97% w skali miesiąca. Jeżeli dostępność usług znajdzie się na niższym poziomie, Użytkownik ma prawo zarządać odszkodowania wysokości proporcjonalnej do podstawowej opłaty miesięcznej za Usługę, zależnej od ilości godzin w jakich system nie pracował.
3. Dostawca dokłada wszelkich starań by dane użytkownika zostały zabezpieczone przed utratą i wdrożył stosowne mechanizmy archiwizacji. Nie zwalnia to Użytkownika z konieczności przechowywania kopii zapasowych istotnych dla niego danych.
4. Dostawca obowiązuje się informować o zaplanowanych interwencjach serwisowych powodujących przerwanie pracy Systemu co najmniej 24h przez interwencją poprzez wskazane przez Użytkownika media.
5. Mając na uwadze dobro ogółu Użytkowników, dostawca zastrzega sobie prawo do niezaplanowanych interwencji serwisowych w wypadku awarii Systemu lub konieczności naprawy krytycznego błędu.
§7 Warunki korzystania z serwisu.
1. Zabrania się użytkowania Systemu w celach niezgodnych z polskim prawem w szczególności do czynów noszących znamiona oszustwa, złośliwego i powtarzającego nagabywania (tzw. stalking) lub godzących w dobra osobiste jakichkolwiek osób trzecich.
2. Zabrania się czynności mogących zachwiać stabilnością i dostępnością Systemu.
3. Zabrania się jakikolwiek prób nieautoryzowanego dostępu do danych i przełamywania mechanizmów bezpieczeństwa Systemu.
4. W obrębie Usługi można podawać tylko i wyłącznie numery telefonów i adresy email:
- których jest się właścicielem lub są one własnością Firmy korzystającej z Konta
- osób, które wyraziły zgodę na wykorzystanie tych danych
- pochodzące z legalne nabytych lub publiczne dostępnych baz danych
5. Użytkownik obowiązuje się do usunięcia numerów telefonów i adresów email z Systemu, jeżeli takie będzie życzenie ich właścicieli
6. Zabarania się wydzwaniana na numery telefonów zawarte w tzw. “Do Not Call Lists” obecne m.in. w takich państwach jak USA, UK, Kanada, Australia, Nowa Zelandia
7. Użytkownik wydzwaniający się na numery poza granicami kraju jest zobowiązany przestrzegać regulacji prawnych obowiązujących w tych krajach
8. Funkcjonalność wydzwaniania się może służyć do przekazywania informacji handlowej
9. Zabrania się używania jakichkolwiek materiałów (w szczególności nagrań audio) na których wykorzystywanie Użytkownik nie posiada praw
10. System nie dopuszcza wydzwaniania się w godzinach nocnych (22-6). Nie dotyczy to przekierowywania połączeń do konsultantów
§8 Postanowienia końcowe
1. Regulamin obowiązuje od 1 lutego 2013 do odwołania
2. Dostawca zastrzega możliwość zmiany regulaminu. O zmianie poinformuje na swojej stronie internetowej co najmniej 14 dni przed wprowadzeniem jej w życie
3. Wszelkie nierozwiązane polubownie spory będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Dostawcy.