Cennik

Basic od 30 zł Standard 300 zł Abonament miesięczny Advanced 500 zł Abonament miesięczny Customized Indywidualna kalkulacja
Numery wirtualne – bez limitu Opłata za numer wirtualny: 30 zł/numer/m-c 15 numerów wirtualnych bezpłatnie w pakiecie 40 numerów wirtualnych bezpłatnie w pakiecie Numery wirtualne – bez limitu
1 konto klienta 1 konto klienta 1 konto klienta Bez limitu
25 min/miesięcznie darmowych połączeń 300 min/miesięcznie darmowych połączeń 500 min/miesięcznie darmowych połączeń Negocjowana ilość minut darmowych połączeń
Śledzenie reklamy online i offline Śledzenie reklamy online i offline Śledzenie reklamy online i offline Śledzenie reklamy online i offline
Eksport do Google AdWords Eksport do Google AdWords Eksport do Google AdWords
Subkonta
Konto White Label
Testuj 14 dni za darmo Testuj 14 dni za darmo Testuj 14 dni za darmo Skontaktuj się z nami
Pakiet 100 minut połączeń 22 zł Pakiet 100 minut połączeń 17 zł Pakiet 100 minut połączeń 12 zł Pakiet minut połączeń Cena negocjowana
Nagranie powitalne Nagranie powitalne Nagranie powitalne Nagranie powitalne
Nagrywanie rozmów Nagrywanie rozmów Nagrywanie rozmów Nagrywanie rozmów
Przechowywanie rozmów 1 miesiąc Przechowywanie rozmów 3 miesiące Przechowywanie rozmów 6 miesięcy Przechowywanie rozmów 6 miesięcy
Raporty online o skuteczności mediów Raporty online o skuteczności mediów Raporty online o skuteczności mediów Raporty online o skuteczności mediów
Moduł połączeń Moduł połączeń Moduł połączeń Moduł połączeń
Eksport danych Eksport danych Eksport danych Eksport danych

Prezentowane ceny są cenami netto.

FAQ

Co należy zrobić, aby analizować źródła, z których dzwonią klienci?

Należy wykonać kolejno trzy proste kroki. Po zarejestrowaniu należy podać dane firmy. Następnie utworzyć Profil z numerem telefonu, który będzie odbierał połączenia przychodzące od klientów. Na koniec w zakładce Śledzenie Mediów dodać media dla poszczególnych działań marketingowych, aby sprawdzić ile telefonów generują.

Które media i działania marketingowe można poddać analizie?

Można śledzić wszystkie media i działania marketingowe np.:

  • działania SEO w wyszukiwarkach
  • AdWords
  • reklamy w sieci www
  • reklamy na nośnikach tradycyjnych tj. prasa, radio, tv, billboard’y
  • działania w serwisach społecznościowych
  • skuteczność landing page’ów ofertowych
  • mailingi
  • wizytówki i oferty publikowane w internetowych serwisach ofert lub bazach firm np.
  • znanylekarz.pl firmy.net meteor­turystyka.pl itp.
  • skuteczność ulotek i folderów reklamowych.
Jakie statystyki otrzymam?

Otrzymasz zestawienie wskazujące liczbę telefonów w podziale na media, które wygenerowały poszczególne telefony. Będziesz mógł kategoryzować i oceniać każdą rozmowę. Przypiszesz do niej wartość sprzedaży. Otrzymasz dane gotowe do zaimportowania w Google AdWords celem wskazania, które słowa kluczowe skutecznie przyczyniają się do tego, że klienci dzwonią do Twojej firmy.

Czy Calltracker ma program partnerski?

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą przy sprzedaży naszych rozwiązań, wyślij do nas maila.

Czy rejestracja konta w Calltrackerze wymaga zainstalowania programu na komputerze?

Nie, Calltracker nie wymaga instalacji żadnego oprogramowania. Czynności związane z usługą wykonasz logując się na stronie www. Aby śledzić wszystkie możliwe działania marketingowe należy na swoją stronę dodać kod java script przed znacznikiem zamykającym body lub head.

Czy można dodać kod calltrackingowy za pośrednictwem Google Tag Managera?

Tak, nasz kod java script można umieścić na stronie www za pośrednictwem Google Tag Managera. Wystarczy dodać tag typu „Niestandardowy kod HTML”, który będzie zawierał kod Calltrackera.

Zapisz się do naszego newslettera

Cotygodniowa dawka inspiracji prosto na Twoja skrzynkę.

Skontaktuj się z nami

Sprzedaż: +48 22 765 60 31

Wsparcie techniczne: +48 535 897 265

kontakt@calltracker.pl

Excelead S.A.
Al. Jana Pawła II 61 lok. 211
01-031 Warszawa