Aktualności

Dane Calltrackera – Sierpień 2017 [INFOGRAFIKA]

15 września 2017

Infografika Calltracker

Calltracking w liczbach…
Zapraszamy na pierwsze zestawienie trendów wynikających z mierzenia ruchu telefonicznego kierowanego do firm.

Najczęściej mierzymy

Menedżerowie odpowiedzialni za marketing i sprzedaż najczęściej mierzą wpływ ruchu organicznego na liczbę generowanych leadów telefonicznych. Jest to zrozumiałe, ponieważ pozycjonowanie i SEO to kosztowne działania decydujące
o widoczności firmy w internecie. Mocną pozycję zajmują oferty zamieszczane w internetowych serwisach ofertowych. Chodzi przecież
o sprawdzenie ich skuteczności. Bardzo dużą popularnością cieszą się analizy kampanii adwordsowych. Nasi klienci wiedzą, że kliknięcia to dopiero pół sukcesu. Na całość składa się jeszcze dodatkowa informacja. Kto z klikających zadzwonił oraz kto ostatecznie kupił produkt lub usługę. Coraz częściej biznes zaczyna sprawdzać jak efektywne są działania podejmowane w sieci społecznościowej, głownie na Facebooku.
Z tego względu wysoki wzrost liczby leadów pozyskanych tym kanałem. Choć trzeba przyznać, że korzysta on na razie z efektu niskiej bazy.

Przyrost połączeń możliwy w każdych warunkach

Dane Calltrackera wskazują, że nawet w wakacje można osiągnąć przyrost połączeń telefonicznych przychodzących od potencjalnych klientów. Dobre zarządzanie budżetem marketingowym i źródłami emisji reklam generuje dodatkowe telefony. Pisząc wprost: optymalizacja działań i decyzje biznesowe oparte na danych są łatwiejsze.

Firmo odbieraj telefony lub szybko oddzwaniaj

Na koniec element, nad którym warto pracować. Firmy nie zawsze nadążają z odbieraniem dzwoniących telefonów. To mogą być ich nowi lub starzy klienci! Są w tym zakresie przykłady biznesów o wysokim service level. Są też przypadki, gdzie znacznie trudniej się dodzwonić. Średnio, nasze miary wskazują na ponad 25% nieodebranych połączeń. To sporo. Powszechnie wiadomo, że osoba, która dzwoni jest tzw. gorącym leadem telefonicznym, najbardziej pożądanym przypadkiem dla każdej firmy. Poprawa w tym zakresie może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży.

Dane Calltrackera

Dziękujemy za uwagę. Na kolejną porcję danych z Calltrackera zapraszamy za miesiąc.

Zapisz się do naszego newslettera

Cotygodniowa dawka inspiracji prosto na Twoja skrzynkę.

Skontaktuj się z nami

Sprzedaż: +48 22 765 60 31

Wsparcie techniczne: +48 535 897 265

kontakt@calltracker.pl

Excelead S.A.
Al. Jana Pawła II 61 lok. 211
01-031 Warszawa