Aktualności
Dane Calltrackera – Sierpień 2017 [INFOGRAFIKA]
15 września 2017
Calltracking w liczbach…
Zapraszamy na pierwsze zestawienie trendów wynikających z mierzenia ruchu telefonicznego kierowanego do firm.
Najczęściej mierzymy
Menedżerowie odpowiedzialni za marketing i sprzedaż najczęściej mierzą wpływ ruchu organicznego na liczbę generowanych leadów telefonicznych. Jest to zrozumiałe, ponieważ pozycjonowanie i SEO to kosztowne działania decydujące
o widoczności firmy w internecie. Mocną pozycję zajmują oferty zamieszczane w internetowych serwisach ofertowych. Chodzi przecież
o sprawdzenie ich skuteczności. Bardzo dużą popularnością cieszą się analizy kampanii adwordsowych. Nasi klienci wiedzą, że kliknięcia to dopiero pół sukcesu. Na całość składa się jeszcze dodatkowa informacja. Kto z klikających zadzwonił oraz kto ostatecznie kupił produkt lub usługę. Coraz częściej biznes zaczyna sprawdzać jak efektywne są działania podejmowane w sieci społecznościowej, głownie na Facebooku.
Z tego względu wysoki wzrost liczby leadów pozyskanych tym kanałem. Choć trzeba przyznać, że korzysta on na razie z efektu niskiej bazy.
Przyrost połączeń możliwy w każdych warunkach
Dane Calltrackera wskazują, że nawet w wakacje można osiągnąć przyrost połączeń telefonicznych przychodzących od potencjalnych klientów. Dobre zarządzanie budżetem marketingowym i źródłami emisji reklam generuje dodatkowe telefony. Pisząc wprost: optymalizacja działań i decyzje biznesowe oparte na danych są łatwiejsze.
Firmo odbieraj telefony lub szybko oddzwaniaj
Na koniec element, nad którym warto pracować. Firmy nie zawsze nadążają z odbieraniem dzwoniących telefonów. To mogą być ich nowi lub starzy klienci! Są w tym zakresie przykłady biznesów o wysokim service level. Są też przypadki, gdzie znacznie trudniej się dodzwonić. Średnio, nasze miary wskazują na ponad 25% nieodebranych połączeń. To sporo. Powszechnie wiadomo, że osoba, która dzwoni jest tzw. gorącym leadem telefonicznym, najbardziej pożądanym przypadkiem dla każdej firmy. Poprawa w tym zakresie może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży.
Dziękujemy za uwagę. Na kolejną porcję danych z Calltrackera zapraszamy za miesiąc.
Sprzedaż: +48 22 765 60 31
Wsparcie techniczne: +48 535 897 265
Excelead S.A.
Al. Jana Pawła II 61 lok. 211
01-031 Warszawa