Aktualności
Dane Calltrackera – Październik 2017 [INFOGRAFIKA]
30 listopada 2017
W październiku zwracamy uwagę na agencje marketingowe. One też mierzą skuteczność prowadzonych kampanii marketingowych i reklamowych w pozyskiwaniu przychodzących połączeń dla firm.
Agencje marketingowe stosują calltracking
Współpracująca z nami agencja wypracowała dla swojego klienta 25% wzrost ruchu telefonicznego w stosunku do miesiąca września. To dobry wynik podparty dużą liczbą telefonów. Tym lepiej trzeba go ocenić w kontekście ogólnego 9,2% wzrostu ruchu opartego na działaniach wynikających z reklamy w sieci wyszukiwania AdWords. 31% leadów telefonicznych mierzonych przez Calltrackera generują agencje marketingowe. Szczególnie agencje performance są zainteresowane optymalizacją podejmowanych działań i zwiększaniem wydajności dla swoich klientów. Okazuje się, że firmy z każdym rokiem więcej czasu poświęcają na zbieranie danych o zachowaniach swoich klientów, mierzenie występujących w nich prawidłowości i poprawianie, na tej podstawie, swoich procesów biznesowych. Marketing i reklama zmieniają się dynamicznie. Teraz każdy chce wiedzieć z jakim skutkiem wydawał budżet marketingowy. Agencja, która może zaproponować takie dane także w obszarze kanału telefonicznego zyskuje przewagę w rywalizacji z konkurencją.
Więcej telefonów, więcej klientów
Branżowo najbardziej aktywne są firmy reprezentujące medycynę, e-commerce, nieruchomości, hotelarstwo i motoryzację. Jest to skutek dużej liczby telefonów, którą generują wskazane branże. Poznanie punktów styku dzwoniących klientów z marką jest dla nich podstawowym punktem wyjścia do skutecznego kierowania przekazu reklamowego do nabywców. Firmy stawiają nie tylko na pomiar skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych. Analizują również skuteczność swoich zespołów sprzedażowych. Są to dwa filary decydujące o pozyskiwaniu większej liczby telefonów i klientów.
Dzisiaj bardzo krótkie podsumowanie statystyk za październik. Wracamy do mierzenia źródeł, z których dzwonią klienci.
Sprzedaż: +48 22 765 60 31
Wsparcie techniczne: +48 535 897 265
Excelead S.A.
Al. Jana Pawła II 61 lok. 211
01-031 Warszawa